miercuri, 3 ianuarie 2018

LUCACI FLORENTIN - CATE ORE ARE ZIUA



 

CATE ORE ARE ZIUA

Tu mă iubești
Și mă aștepți
Ca în povesti
În inima mi crești
Mă faci sa te iubesc
Mă faci sa Îți cer mana
Mă faci sa te doresc
Cate ore are ziua
Si cate zile are luna
Sa mi dăruiești
Iubire de povesti
Căldura unei vesti
Ce de mult  ți o dorești
Mă faci sa Îți iau mana
Mă faci sa te iubesc
Mă faci sa te doresc
Cate ore are ziua
Si cate zile are luna
Ce te iubesc când ești așa
Sa fii a mea acum as vrea
Ce mă iubești draga mea
Alba și frumoasa stea
Eu te am iubit mereu asa
Sa fiu al tău mai repede ai vrea
De când te am cunoscut
Iubire mare mi ai părut
Mult noi nu ne vorbeam
Fericiti amandoi ca ne am
Intalnit desi te cunosteam
Din diminețile umezi si reci
Ce n or sa mai vina în veci
Ce ne iubim noi amândoi
Avem in suflet numai flori
Acum facem tot ce vrem noi
Anul întreg sărbătorim fiori
Pe corzi vrăjite de viori
Cate zile are luna
Și câte ore are ziua.

LUCACI FLORENTIN

Senior / Lead / PM I&C
Instrumentation & Control Process
Designing MSc. Engineer Oil and Gas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...