miercuri, 3 ianuarie 2018

LUCACI FLORENTIN - EU VĂD CE TU VEI FACE

 
EU VĂD CE TU VEI FACE

Eu vad ce tu vei face
Chiar dacă nu mereu
Ce faci tu îmi place
Dar ești așa pe gustul meu
Eu vad ce faci și mi pare rău
Te iei numai după capul tău
Tu mă iubești nebunește
Nu mă lași singur
Nici cât ai zice peste
Ești cel mai bun companion
Ce l am acum de la Revelion
Mă urmezi pas cu pas
În fiecare zi ceas de ceas
Și noaptea îmi spui bun ramas
M atingi ușor dar fără glas
Mă ții în brațe sa adorm
O fac chiar dacă nu am somn
Mă ia dimineața la cafea
Și ești cu mine toată noaptea
M atingi cu mana ta ușor
Si mi spui șoapte de amor
Avem o pânză alba intre noi
Prin care tu ma vezi
Și dacă poți sa crezi
Eu vad ce tu vei face
Căci pânza se desface
Te văd ca în dormitor
Aluneci dulce pe covor
M atingi  o data
Și pe pânza lata
Scrie deodata
O fata te așteaptă
Eu vad ce tu vei face
În stanga și n dreapta mea
Ești cel mai bun companion
Ce la război înseamnă viața ta
Regină inimilor ești nu pion
Mă chemi mereu în casa ta
A fost destul de greu
Dar voi uita
Te voi iubi mereu
Dar nu uita
Eu vad ce tu vei face
Cum nu mă întreba
Nu știu nici eu
Eu sunt oglinda sufletului tau

AUTHOR AND CREATOR LUCACI FLORENTIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...