miercuri, 3 ianuarie 2018

LUCACI FLORENTIN - EU VĂD UNDE ȘI CUM EȘTI TU

 
EU VĂD UNDE ȘI CUM EȘTI TU

De când te am cunoscut
Deși te cunosteam
Chiar dacă n as fi vrut
Eu tot te inventam
De prima data mi ai părut
Un nume drag mi a apărut
De fericire am rămas mut
Toate in jur au tacut
Rămas în liniște totala
Ca florile pe câmp vara
N am mai putut
N am mai avut
Forța necesara
Sa ntreb unde și cum ești tu
Dar am văzut
Au trecut ani și ne am promis
Un viitor frumos de vis
Tinandu ne mereu atent de mână
Nu ne am facut oale de lut sparte în țărână
Am rămas doua diamante
Plutind peste câmpul cu flori vara
N am mai vazut
N am mai vrut
S avem iubiți iubite sau amante
În fiecare zi eu am văzut
Unde si cum esti tu tăcut
Mai mult decât atât
Eu vad și gaura din zidarie
Din casa unde stai
Nu ar fi mare grozăvie
Eu văd și ce semn pe piept ai
Văd scara spre camera iubirii
Plina de soapte si de gesturi
Gradina sfântă a nemarginirii
Înainte ca eu sa știu de ele
Cu luni săptămâni sau zile
Nu știu cum
Nu ti pot explica nicicum
Nu mă ntreba acum
Eu vad unde și cum esti tu
Eu vad unde și cum vei fi tu

CREATOR AUTHOR COPYRIGHT LUCACI FLORENTIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...