miercuri, 3 ianuarie 2018

LUCACI FLORENTIN - NU MAI MUNCIM ÎN FABRICI ȘI UZINE CI ÎN MALL URI DAR NE E BINE (TAȚI M A ÎNTREBAT LA ȘCOALĂ UNDE MAI MUNCEȘTI TU ACUM ȘI UNDE TE MAI DUCI TU DIMINEATA)

NU MAI MUNCIM ÎN FABRICI ȘI UZINE
CI ÎN MALL URI DAR NE E BINE
(TAȚI M A ÎNTREBAT LA ȘCOALĂ UNDE MAI MUNCEȘTI TU ACUM ȘI UNDE TE MAI DUCI TU DIMINEATA)

Avem acum tot ce am dorit
Nu mai e însă nimeni fericit
Viața lipsita de griji a pierit
Copii pentru voi am muncit
Îmi amintesc prima oară
De mana va duceam la scoala
Era toamna frumoasa afară
Grădinile erau aur la tara
Aveam și servicii la oraș
Trenul mergea gratis cu nas
Aveam chiar și o mica mașină
Îmi rămâneau bani de benzina
Treaba făceam așa la duzina
Banii zburau pan la chenzina
Viața era mereu sărbătoare
Viața era ok pentru fiecare
Mai mare mai mic
Mai slab mai voinic
Mai slab pregătit
Sau chiar erudit
Nu mi trebuiau multe sa fiu fericit
Cu timpul toate au apus
Viața lejera s a dus
Muncesc mereu zi lumina
Nu mai am bani de benzina
Am o rabla pe post de mașină
Banii nu ajung pan la chenzina
Mi e foame mereu
Și n sufletul meu
E o tristete adâncă
Haide copile mănâncă
Azi n o sa ți dau bani de tramvai
Mergi la școală pe jos sandale de ai
N am luat salariul de o luna
Mama ta ce o sa spună ?
Tați m a întrebat la școală
Unde mai muncești tu acum
Și unde te mai duci dimineata
Nu dau la nimeni socoteala
Unde lucrez nu vreau sa spun
Ooo greu mai e acum în viata
Copile drag doar vezi tu bine
Nu mai muncim în fabrici și uzine
Ci în mall uri dar ne e bine !

Author Creator Copyright
LUCACI FLORENTIN


https://plus.google.com/u/0/events/c201td6ts7hadfbm0lv7ggtn36g

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...