miercuri, 3 ianuarie 2018

LUCACI FLORENTIN - TU AI MAI MULTE VOCI

TU AI MAI MULTE VOCI

A fost odată
O minunata fata
Cu ochi ca în povesti
Pe loc te ndragostesti
În ei de o privești
Cămașa i alba curata
Si ma iubeste prima data
Dar a făcut o lata
Căci pentru ea în magic
Am coborât și iată
Eu î am adus o melodie
Și ce mi ai spus tu mie
Eu am mai multe voci
Dar numai una ți place ție
Vocea duioasa a iubirii
Tu ai mai multe voci
Dar numai una mi place mie
Vocea ta calda a fericirii

Trei flori
În trei culori
Ți ai pus în par
Și una e a ta
Numai tu esti așa
E purul adevar
Ce culoare au ochii tai
Când eu privesc în ei
Albaștri sunt ochii mei
Când e soare afară
Ca seninul cerului
Verzi sunt ochii mei
Când suntem în pădure
Iubirea ne nfioara
Gri sunt ochii mei
Când după tine trista
Aduc norii pe cer
Învăluită în mister
Pentru a mia oară
Căprui sunt ochii mei
Și iubesc prima oară
Prima mea iubire i ultima
Așa i la noi datina
Sunt lucruri cu care nu te joci

Te aștept cu vocea calda
La mine sa te ntorci
Sa mă iubești prima oară
Sa fii al meu in veci
Tu ai mai multe voci
Dar melodia data tie
O cânți cu vocea ta subțire
În parul tău sunt trei flori
Curg pe camasa n trei culori
Si te iubesc prima data
Prima mea iubire i ultima
Ce dacă am făcut o lata
Tu ai mai multe voci
Dar acum o aud pe cea groasa
Vocea care spune nu mi pasa
Ca iubirea ta nu mă lasă
Nici macar sa mai ies din casa

Author Creator
LUCACI FLORENTIN

https://plus.google.com/u/0/events/c91hvopj2okeptelntch14tj12c

Lucaci Florentin

Designing Senior / Lead / PM
Instrumentation & Control Process
& Telecommunications MSc. Engineer
Oil & Gas 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...