miercuri, 3 ianuarie 2018

LUCACI FLORENTIN - WHAT S UP (THIN TOUCH)

WHAT S UP (THIN TOUCH)

In fiecare clipa te gandesti la mine
Nu i chip altfel sa iti fie bine
Ce se intampla acum cu tine
M atingi usor dupa ultimul act
M atingi usor imi dai impact
Ma simti aproape
Desi eu sunt departe
Imi trimiti șoapte n
Fiecare rece noapte
De amor fierbinte
Astepti ultimul act
Imi dai impact cuminte
Te simt aproape
Nu esti deloc departe
Iti vad ultimul act
Primesc un cald impact
Acum suntem amandoi
Suntem fata in fata 
Numai noi doi
Nu ne vedem in noapte
Dar ne trimitem soapte
Ce se ntapla acum cu noi
Ne atingem usor amandoi
Simtim impactul intre noi
Acum suntem aproape
Dormind pe dreapta 
Stanga sau pe spate
Si toata noaptea tu veghezi
Sa ma vezi acum si sa crezi
Ca s langa tine ntreaga noapte
Ultimul act din nou acum
De zeci de ori tu te gandesti la mine
Iti e din ce in ce mai bine
Caci sunt aproape acum de tine
M atingi la fiecare ultim act
M atingi acum imi dai impact
What s Up my love all night
Thin touch you gave me it s all right
I feel you close to me forever
I feel so good now and ever
Your thin touch drive me mad
Without it now I m feeling bad
Your thin touch drive me crazy
Thin touch all night do not be laisy


LUCACI FLORENTIN
AUTHOR CREATOR COPYRIGHT


https://plus.google.com/u/0/events/c5116o81tso9a7sq3itnpof2834

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...