miercuri, 25 iulie 2018

LUCACI FLORENTIN – HALF LIFe ( Te vad )


HALF LIFe ( Te vad )


Trăim urgii traim vremuri ciudate 
Foc pe pământ foc în paduri
Bătrâni adulți copii salvați de ape
Foc aprins de criminali ori de călduri
Mergem la mare n luna mai și iunie
Ce frumos e afara tu mi spui mie
Ce caldă i marea și ce apă curata
Asa pură nu am vazut o niciodată
Marea noastră neagra i parca verde
Numai cei mici la stat nu o pot vede
Plaja nouă e mare cum ne place noua
Nu sunt oameni o împărțim în doua
În partea ta de plaja și de mare
Ne iubim noaptea și soarele rasare
Pescarusii s martori la a ta grea incercare 
N au mai vazut nici ei asa iubire mare
În partea ta de camera si pat 
Vin numai eu te iubesc pana cad lat
Te iubesc tandru dar tu ma faci sah mat
As mai manca ceva dar nu neaparat
Mai bine mor de sete decât să plec din pat
Inima n mâini toată noaptea mi ai luat
Noi nu am împărțit numai plaja si marea
În două bucăți mari pân se termina zarea
Noi nu am împărțit numai camera si patul
Nu facem zgomot să audă tot orasul 
Noi am împărțit frumos in doua viața
Atât de lunga cat ne o duce ața
Si acum imi faci cafeaua dimineata
Imi faci apoi suc la robot de grefe roșii
Ma simt de 20 nu ma mai simt ca mosii
Te fac sah mat pe bune nu pe sotii
În partea ta de viata e cer albastru infinit
E tot ce am mai scump tot ce am iubit
E partea mea de plaja și de mare
E tot ceea ce ma mai tine in picioare
Sunt noptile cu mii de stele colorate
Zilele ce le veghezi pentru a nu fi desarte
Sunt clipele de fericire si de bucurii
Cu zecile cu sutele cu miile de mii
E partea mea de camera si pat 
Al tau cu drag soț și iubit baiat
De grija căruia ai suferit te ai alarmat
M ai îngrijit la greu viata mi ai redat
E partea mea de viata in lumina albă
Înconjurată de culori ca la o nalba
În partea ta de viata este briza marii 
E linia orizontului e bunătatea sării
E aerul marin umed curat al zarii
Tu esti regina mea esti viitorul țării
Pe partea mea de plaja și de mare 
Sunt mereu singur și în așteptare
Ce nu mai vii odata de ce nu mai vii oare
Doar ai venit odata la insuratoare
Hai da mi mâna ta nu te mai eschiva
Nu vezi ce viata ai banală si anapoda
Imi esti promisa chiar de tatăl tău
Care nainte de a muri a pus pe capul meu
Coroana tării tale impărăția marelui zeu
Iubirea ta divină nu o sa ti para rau
În partea mea de camera si pat
Esti tu nu vei cunoaște alt bărbat
Te astept regina mea la maritat
Regele tau inalt destept frumos și talentat


LUCACI FLORENTIN
AUTHOR CREATOR
COPYRIGHT © 2018



https://plus.google.com/u/0/events/cps6frc6eu6i2ufp6a09lhbb5ks







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...