miercuri, 4 iulie 2018

LUCACI FLORENTIN - O TARA 3 ( EIN LAND 3 Gefahr ist in uns )


LUCACI FLORENTIN - O TARA 3 - EIN LAND 3 ( Gefahr ist in uns )

Stiu ca ați așteptat cu sufletul la gura 

O tara 3 un poem comic de anvergura
Așa cum romanul glumeț de la natura
E si dulce dar și un pic acru pe masura
Mami uite l pe cerșetorul cel murdar 
Înfometat si bolnav ce suferă de ger
Nu ne a nvatat la școală în abecedar
Sa ne păzim ca sa n ajungem ca el 
Ei dragul meu băiat este un cărturar
Un om erudit cu master și e inginer
Lovit de viata asta de noroc si amar
De unde sa știe învățatorul efemer
Ce pana ieri era vânzător de aprozar
Tati astăzi la școală doamna profesoara
M a intrebat din nou nu stiu a cata oara 
Unde lucrezi tu unde te duci dimineața
După cafea lapte paine unt si dulceata
Ei draga mea fata eu am lucrat în gara
La 3 noaptea mă trezeam spalam fața
Spalam vagoanele iti spun prima oară 
Sa nvat prea mult nu mă trăgea ața 
Mă descurcam cum am putut și eu
Scriam dosare la colegi turnam la greu
Asa cum prevedea angajamentul meu
Ieșeam din schimbul trei la căile ferate
La mănăstire fugeam ca sa fac dreptate
Tomuri intregi scriam verzi și uscate
Acele persoane au fost chiar arestate
Ăsta făceam zi de zi scriam mereu
Nu îmi pasa de ei doar de capul meu
Nu mă dădea afară luam prime
Iar mama ta era gravida cu tine
Asta a fost ce puteam eu sa fac
Om de bine făceam din zeu drac
Odată așa de bine pe 1 am turnat
Dupa amiaza cu banii ce i am luat
Am fost în oraș și ti am cumparat
Botosei rochite și 1 pătuț de copil
Mă simteam un nimeni eram umil
Vedeam pete de sânge pe albul din pat
Dinți scoși cu cleștii sub fierul de calcat
Vedeam lacrimi pe servetelul curat
S o duceți voi bine m am imbarbatat
Vedeam ochii plansi umflati si vineți 
Ai celor parati de mine și crunt bătuți
Vedeam viețile lor zadarnicite si distruse 
De minciunile mele grave în dosar induse
Așa am prins și revoluția într o tara 2
Nu mai conta trecutul atunci contam noi
Eu si mami si cum va cresteam pe voi
Tot fără munca cinstita tot cu noroi
A trecut incet si revolutia asa ușor 
Eu radeam asa tare ca era sa mor
Era un aer nou îmi venea sa zbor
În nopțile cu fetele făceam amor
N a durat mult am primit repartiție
De la băieții bănuiți de o dispariție
Unde credeți voi copii dragi oare
Ei bine ca gardian la o inchisoare
Eram un maestru în lucrul cu dosare
Si chiar cel mai tare va fac prinsoare
Am avut chiar o mare premonitie
Ca voi lucra dosare in alta aparitie
Cu niște pile bune tot pe la băieți
Cu ochi mari albaștri și la CV creti
Am transferat o pe mami ce era usiera
Direct la judecătorie pe post de grefiera
Nu trecură in betii si desfrau bine 3 ani 
Căci am auzit de la niște barosani
Ca în noua noastră libera o tara 3
Repede e nevoie de seara pana n zori 
De avocați procurori și de judecatori
Și ca preafericitul nostru protector
Care când apărea soarele răsărea
Ne nscrie la facultatea drept cu zor
Fără frecventa luni miercuri și vinerea
In comuna la liceul de fete pe poteca
După războiul mondial era discoteca
Castigam bine aveam banii gramada
Văzând ca merg treburile ce am zis noi
Fa te înscrii la seral nu stai de pomana
Eu mă înscriu imediat direct în anul doi
Zis și făcut am ajuns amândoi în 3 ani
Oamenii noi adevarati noii oameni 
Avocați și eu brav șef de penitenciar
Prin decret prezidențial dar nu chiar
Mai mult bunele referințe de la dosar
Mami a ta nu s a mulțumit avocata
Mult prea mult fata de ce era odată
Tati al tău însă dupa cum bine vezi 
După un an de betii femei și de saramura
Am fost înscris de ei și la magistratura
In doi ani am ajuns procuror n o sa crezi
Iar mami din fata harnica de la dozatoare
A ajuns bine ca mine adică judecătoare
Și acum lucram iar amândoi cu dosare
Suntem în crema societății fiecare
Eu torn în dosare și ea da sentințe
Fără frica n Dumnezeu fără credințe
Avem telefoane de aur cu diamante
Mașini fiecare scumpe charmante
Când nu știe ea ce sentința sa dea
O trimit eu pe WhatsApp scrisa gata
Când nu știu eu ce sa torn în dosare
Mi le trimite ea pe Skype ca fisiere
Ea toarnă n dosare eu dau sentințe 
O tara 3 noua clădim fără credințe
Căci ei ne au dat tot ce avem
Și pentru ei noi și otrava bem
Atâta timp cât ei ne dau totul
Sa fim bine după noi potopul
Ce e aia o tara 3 ce e ala drept
Cuvinte goale in 1 concept inert
Trebuie 4 sa trăim bine ca dracu
Restul om vedea noi în o tara 4 .

LUCACI FLORENTIN

AUTHOR CREATOR
COPYRIGHT © 2018

ARTWORK O TARA 3 - EIN LAND 3 ( Gefahr ist in uns )



https://plus.google.com/u/0/events/csqebq50av6ikigd6li0bb30vs0



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCACI FLORENTIN - AUR

  LUCACI FLORENTIN – AUR   Haide tu care stai nehotărât dezamăgit E timpul vino cu AUR să zbori la infinit Nu mai e vreme de glume ș...